Till dig som fått dubbla fakturor


För dig som har gruppavtalet i Länghem Landsbygd Fiber har några av er blivit debiterade för motsvarande tjänst utan rabatt från Tele2. Detta beror på en skarv mellan adressändringarma hos PTS och ändringarna som har skickats in från föreningen till Tele2.

När en adressändring utförs behöver även medlemmen ringa in och meddela kundtjänsten på Tele2 den rätta adressen för att rabatten skall börja gälla. I praktiken verkar denna justering på samma sätt som om du hade flyttat till en annan adress. Därav dubbelfaktureringen.

Detta skall nu vara utrett och klart från Tele 2. Du som har blivit fakturerad extra skall ha fått en kreditfaktura tillbaka.

Om det fortfarande är problem behöver du ringa in till Tele2 och meddela vilken adress du bor på. Detta gäller dig som har fått siffran ett som tilläggsadress i nuvarande adress.

Observera att denna adressändring gjordes för några år sedan hos PTS.”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *